Sale!

קוביות עץ מצויירות עיר צ'יינה טאון 120 חלקים

קטגוריות: ,

חבית גדולה 26X20X20 ס"מ
צבעים בהירים ועיצובי צ'ינאטאון – עודדו את הבנאי הקטן שלכם ליהנות עם בלוקים יצירתיים של Leo & Friends Chinatown. בלוקים אלה מגיעים בגוונים בהירים ונועזים של אדום, לבן, כחול עמוק, כתום ועוד כדי לייצג את הצבעים היפים שנמצאים בדרך כלל ברחבי צ'יינה טאון. לכל פריט יש עיצוב מסובך ובטח שימשוך את תשומת הלב של ילדכם.
צור טירות ובניינים מהנים בקלות – הפוך את הבנייה למהנה וללא מתח עם הבלוקים הצבעוניים והנוחים האלה. ילדים יכולים להיות יצירתיים בזמן בניית טירות ומבנים אחרים בהשראה סינית. לאחר השימוש בבלוקים ליצירת מבנים שונים, הם יכולים אפילו להשתמש בבובות ובפסלונים כדי להפוך את החוויה למהנה יותר תוך העמדת פנים שהבניינים הם בתים ועסקים קטנים לצעצועים שלהם.
דרך מרגשת ללמוד – עזור לילדך ללמוד יותר על צבעים וצורות שונות עם קוביות העץ הבהירות והמוצקות הללו. הסט מגיע עם בלוקים בצורות וגדלים שונים, כולל ריבועים, משולשים ומלבנים, כדי לעזור לילדים להכיר כמה מהצורות הנפוצות ביותר.
נהדר למשחק עצמאי ולמשחק קבוצתי – למרות שהקטן שלך יכול להשתעשע תוך כדי משחק עם הבלוקים לבד, הם נהדרים גם למשחק קבוצתי. בלוקים אלה יכולים ללמד ילדים כיצד לשתף ולשתף פעולה אחד עם השני תוך כדי עבודה כצוות כדי להרכיב משהו מיוחד.
קל לניקוי בלוקים מוצקים – בגלל איכות העץ והמרקם החלק של בלוקים אלה, קל יחסית לשמור אותם נקיים. אתה יכול לנגב אותם בנוחות עם מגבון חיטוי כדי להסיר לכלוך ואבק תוך שניות.

129.90